غرفه سی سنگان در نمایشگاه سنگ اصفهان
2018/02/08

حضور سی سنگان در نمایشگاه بین المللی سنگ اصفهان

۲۸ لغایت 31 تیرماه 1397 نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ و معدن تهران در حالی برگزار شد که چون سالهای گذشته صنایع سنگ سی سنگان در این نمایشگاه نیز غرفه داشت.

بیش از 215 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشور های مختلف جهان در این نمایشگاه مشارکت داشتند که از این تعداد 160 شرکت داخلی و 55 شرکت دیگر از کشورهای آلمان، ایتالیا، چین، ترکیه و اسپانیا حضور داشتند.

دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ‌، معدن و ماشین‌آلات وابسته در فضایی بالغ بر 25 هزار متر مربع در سالن های 6-7-8-9-27 و فضای باز نمایشگاهی و در چهار بخش اصلی اکتشاف، استخراج، فرآوری و صادرات برگزار می شود و در آن کارخانجات سنگبری، معادن سنگ ، سازندگان ماشین آلات معدن و حفاری و فرآوری سنگ، تولید کنندگان ابزارآلات فرآوری معدن و صادرکنندگان و وارد کنندگان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

سنگ و فعالیت بر روی آن در ایران سابقه 4هزار ساله دارد و کشور ما دارای ذخایر عظیم انواع سنگ مختلف تزئینی است به نحوی که در حال حاضر ایران چهارمین ذخایر بزرگ معدن‌های سنگ جهان را در اختیار دارد.
در سال 1368 فقط 330 معدن در کشور وجود داشت اما امروز در کشور هزار و 800 معدن با 6000 کارخانه سنگبری وجود دارد اما با این همه ، سهم ما از صادرات سنگ‌های تزئینی ناچیز است.

صادرات سنگ خام و سنگ فرآوری کشورمان حدود 200 میلیون دلار است که سنگ خام بیشترین حجم صادراتی را دارد و متاسفانه سنگ فرآوری شده، نقش بسیار کمرنگی در صادرات دارد. البته برنامه‌ریزی شده است که در یک برنامه 5 ساله این رقم به 2 میلیارد دلار افزایش یابد.

غرفه صنایع سنگ سی سنگان با طراحی و دکوراسیون بسیار زیبا که در دل خود سنگهای اسلب صادراتی را به نمایش گذاشته بود ، با رنگ آمیزی و نورپردازی دلفریب، زینت بخش سالن 7 نمایشگاه بین المللی سنگ تهران بود که در ذیل تصاویر منتخب از غرفه صنایع سنگ سی سنگان را ملاحضه فرمائید. عکسهای بیشتر با کیفیت بالاتر را در صفحه ” نمایشگاه های تهران “ملاحضه فرمائید.

 

غرفه مدیریت صنایع سنگ سی سنگان در نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ و معدن تهران تیر97

حضور سی سنگان در نمایشگاه بین المللی سنگ اصفهان

غرفه مدیریت صنایع سنگ سی سنگان در نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ و معدن تهران تیر97

غرفه مدیریت صنایع سنگ سی سنگان در نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ و معدن تهران تیر97

شرکت در این نمایشگاه و کسب تندیس نمایشگاه در کنار سایر بزرگان سنگ ، افتخاری بزرگ برای این مجموعه بود.

مدیریت صنایع سنگ سی سنگان

Leave a Comment